روش تولید هلو

هلو ممکن است در بسیاری از آب و هوای معتدل ایالات متحده رشد کند و به خوبی برای عملیات کشاورزی نیمه وقت مناسب باشد. لازم به ذکر است که تجارت هلو درختی ایرانی بسیار رواج یافته و از این نظر شاهد رتبه قابل قبولی در سطح جهانی می باشیم.

 

هزینه های راه اندازی هلو بسته به روش تولید انتخاب شده، آماده سازی زمین و سرمایه گذاری اولیه در درختان می تواند بالا باشد. انتظار می رود یک باغ تجاری تجاری حداقل برای 15 تا 20 سال بهره وری داشته باشد، بنابراین این سرمایه گذاری در مدت زمان طولانی تری نسبت به بسیاری از محصولات توزیع می شود.

بسته به مقدار زمین اختصاص داده شده به باغ، روش تولید و اندازه درخت، هزینه تجهیزات ممکن است به حداقل برسد. اگر باغ بخشی از یک عملیات کشاورزی موجود باشد، ممکن است بسیاری از تجهیزات مورد نیاز را در اختیار داشته باشید. میوه ها در انواع مختلفی موجود هستند یکی از انواع پر طرفدار هلو انجیری، هلو انجیری زعفرانی است.

تولید هلو بسته به وسعت باغ به ساعات زیادی کار نیاز دارد. آماده سازی زمین و کاشت حداقل به دو نفر نیاز دارد. در طول ماه های تابستان، باغ نیاز به چمن زنی، کاربردهای متعدد آفت کش ها و تنک کردن میوه ها دارد.

بسته به ترکیب واریته ها و اندازه باغ، ممکن است در زمان برداشت به کار اضافی نیاز باشد. اگرچه ممکن است بتوانید این وظایف را با اعضای خانواده و نیروی کار پاره وقت محلی انجام دهید، استفاده از نیروی کار استخدامی نیز ممکن است ضروری باشد.

بر اساس آمار خدمات ملی آمار کشاورزی وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA)، هلو در بیش از 2600 مزرعه با بیش از 14500 هکتار در شمال شرقی ایالات متحده کشت می شود. هلو آبدار سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی و ترکیبات مفید گیاهی است؛ هلو دارای مقدار زیادی فیبر است.

پنسیلوانیا به طور کلی حدود 40 میلیون پوند هلو با ارزش سالانه حدود 20 میلیون دلار تولید می کند. پنسیلوانیا در حال حاضر حدود 4000 هکتار زمین دارد که به تولید هلو اختصاص داده شده است، اما این کاهش حدود 40 درصدی نسبت به اواخر دهه 1990 به دلیل حذف درختان به دلیل ویروس آبله آلو (PPV) است.

PPV اولین بار در سال 1999 در پنسیلوانیا کشف شد، اما با تلاش مشترک کشاورزان، ایالت پن، وزارت کشاورزی پنسیلوانیا (PDA) و USDA، از کشورهای مشترک المنافع ریشه کن شد. سطح زیرکشت هلو به آرامی در حال افزایش است، به ویژه در بخش جنوب مرکزی پنسیلوانیا، هلو قرمز محصولی است که بازار خوبی در سایر کشورها دارد و می توان حجم زیادی از تولیدات کشورها به آن ها صادر کرد.

بسته به گونه‌های هلو تولید شده (که معمولاً به آنها «ارقام» گفته می‌شود)، هلو ممکن است از اواخر جولای تا اواسط سپتامبر به بازار عرضه شود. هلو را می‌توان مستقیماً از طریق بازارهای کشاورزان و غرفه‌های کنار جاده‌ای به مصرف‌کنندگان فروخت یا به بسته‌بندی‌کنندگان عمده‌فروشی کرد.

همچنین پتانسیل فروش هلو برای فرآوری وجود دارد، اما این بازار به طور کلی یک بازار کاملاً متفاوت است که شامل رشد هلوهای چسبنده (به جای سنگ آزاد) است.

  • منابع:
    1. Peach Production

  • تبلیغات:
    1. درمان بیماری پارکینگسون با خوردن ارده امکان پذیر شد!
    2. 20 روش جذاب و ساده جهت جذب سرمایه
    3. تولید روغن موتوری به رنگ آبی در ایران!!
    4. استفاده از سفید کننده در تولید نوشیدنی های انرژی زا!