کدام نارنگی مزه بهتری دارد

شما می خواهید نارنگی ها شیرین باشند. شما می خواهید نارنگی ها به راحتی پوست کنده شوند. شما می خواهید نارنگی ها بدون دانه یا حداقل کم دانه باشند. شما هم نمی‌خواهید نارنگی‌هایتان نامرتب باشد، منظورم تمیزترین دست‌های ممکن برای بچه‌ها (و شما!) است، درست است؟!

5 pasos para sembrar un árbol de mandarinas en casa

به‌روزرسانی‌های جدیدترین پست‌ها و موارد دیگر را از Food Wine Sunshine مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید.
اسموتی چغندر آووکادو
من می دانم که این چیزی است که هنگام خرید نارنگی به دنبال آن هستم. ما بهترین مزه نارنگی را می‌خواهیم، ​​می‌خواهیم پوست کندن آن آسان باشد (تا بچه‌ها بتوانند خودشان پوست آن را بکنند)، و مایلیم این نارنگی را به حداقل برسانیم.

بنابراین، چگونه می دانید کدام نارنگی سبز شیراز این همه ویژگی شگفت انگیز را دارد؟

شما تقویم های خود را برای دسامبر علامت گذاری می کنید. اواخر دسامبر. درست حوالی زمان کریسمس من صبر می کنم …. تقویم خود را علامت گذاری کردید؟ آن را یادداشت کنید، آن را به تلفن خود اضافه کنید، هر کاری که باید انجام دهید. شما نمی خواهید فصل Juicy Crunch را از دست بدهید.

کدام نارنگی بهترین مزه است

اواخر دسامبر/اوایل ژانویه زمانی است که می‌توانید Juicy Crunch را در فروشگاه‌های منتخب پیدا کنید. اینجا در فلوریدا، می توانید آن را در Publix پیدا کنید. شما همچنین می توانید آنها را در HEB و بسیاری دیگر در سراسر کشور پیدا کنید. و اگر در فروشگاه‌های دیگری در دسترس قرار گیرند، شما را در جریان خواهم گذاشت… اما Juicy Crunch فقط برای مدت محدودی در فروشگاه‌های محدود موجود است.

Qué pasa cuando se come mucha mandarina?

خرید نارنگی سبز

و این نوع نیز آبدارترین نارنگی در فلوریدا است، اما هیچ آشفتگی روی دستان شما باقی نمی گذارد. چطور ممکنه؟ آن آب نارنگی شیرین در نارنگی می ماند و از تمام دستان شما بیرون نمی ریزد. به این ترتیب می توانید از آخرین ذره لذت ببرید. و شما می خواهید.

نارنگی کرانچ آبدار

خوب… این همه بستگی به نحوه مشاهده آن دارد. سال است که یک کار عاشقانه بوده است. درست خواندید… 40 سال. 40 سال پیش خانواده Roe تصمیم گرفتند که می توانند (با پرورش) بهترین نارنگی سبز تازه موجود در بازار را ایجاد کنند. آنها با 1600 بوته شروع کردند و هر کدام را کاشتند. خانواده رو باید مطمئن می شدند که نارنگی در فلوریدا به خوبی رشد می کند، آب و هوای فلوریدا ما را کنترل می کند. از آن 1600 گیاهچه، آنها آن را به 50 رقم کاهش دادند. از اینجا، خانواده Roe روی طعم، بدون دانه (یا کم دانه)، و اینکه نارنگی ها آبدار باشند، تمرکز کردند.

چندین گونه باورنکردنی از نارنگی ها در طی این فرآیند متولد شدند و آبدارترین و شیرین ترین آنها است.

فصل نارنگی با به پایان می رسد. حدس می‌زنم دنیای مرکبات فلوریدا می‌دانست که باید بهترین‌ها را برای آخر حفظ کنند