چای کیسه ای محمود در فرانسه حراج شد

اگر فهرستی از محبوب ترین چای های جهان تهیه می شد، مطمئناً چای نعناع در میان آنها قرار می گرفت معطر و با طراوت، این لیکور هم گرم و هم سرد، ساده و یا در ترکیب با گیاهان دیگر خوشمزه است.

طعم آن البته یکی از دلایلی است که محبوبیت آن را توضیح می دهد با این حال، ما نمی توانیم فواید زیادی را که نعناع می تواند برای بدن ما به همراه داشته باشد فراموش کنیم به خواندن ادامه دهید تا بفهمید آنها چه هستند.

امروزه برای راحتی کار از چای کیسه ای محمود استفاده می کنند که از برگ چایی طبیعی و ارگانیک استفاده می شود

نعناع سرده ای از گیاهان متعلق به خانواده Lamiaceae است انواع مختلفی از نعناع وجود دارد، اما در میان آنها، رایج ترین مورد استفاده، حداقل در مورد چای، ایسمای خوب (Mentha piperita) است.

این گیاه را می توان برای چندین منظور استفاده کرد به عنوان مثال، روغن نعناع را می توان در لیست مواد تشکیل دهنده بسیاری از محصولات مانند محصولات زیبایی، خمیر دندان یا آدامس یافت.

همچنین از نعناع در برخی از غذاهای آشپزی و همچنین در انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی استفاده می شود.

چای نعناع یکی از نوشیدنی‌های مورد علاقه بسیاری از ماست، گاهی اوقات به شدت از نظر طعم اگر فواید احتمالی این دمنوش را نیز در نظر بگیریم، تعجب آور نیست که این قدر زیاد مصرف شود.

قبل از صحبت در مورد فواید چای نعناع باید اشاره کنیم که آنها از نظر علمی تایید نشده اند تحقیقات انجام شده تا کنون بر روی خواص محصولات دیگری که می توان از نعناع به دست آورد متمرکز شده است.

این واقعیت که آنها هنوز توسط مطالعات تأیید نشده اند به معنای عدم وجود آنها نیست با این حال، اجازه دهید در مورد برخی از فواید احتمالی چای نعناع صحبت کنیم.

می تواند مشکلات گوارشی را برطرف کند
چای نعناع اغلب توسط افرادی مصرف می شود که با مشکلات گوارشی مانند نفخ، نفخ یا سوء هاضمه مواجه هستند.

چندین مطالعه، که در آن تقریبا 2000 نفر که از اختلالات حاد و عملکردی مختلف گوارشی رنج می بردند، شرکت کردند، نشان دادند که روغن نعناع می تواند به کاهش مدت، دفعات و شدت درد شکم در کودکان کمک کند.

مطالعات دیگرتأثیر روغن نعناع فلفلی را بر افرادی که از سندرم روده تحریک پذیر رنج می برند، تجزیه و تحلیل کردند نتایج نشان می دهد که روغن نعناع می تواند علائم این بیماری را بهبود بخشد.

مطالعه دیگری که این بار بیماران سرطانی در آن شرکت کردند، نشان داد که اسانس نعناع می تواند شدت و تعداد دوره های تهوع و استفراغ را در طول شیمی درمانی کاهش دهد.