پیدا شدن ساعت g shock در پاریس که باعث شوکه عموم شد

چه چیزی را باید بدانیم؟
برند و سبک یک ساعت بستگی زیادی به مواد استفاده شده در ساخت آن دارد ساعت های لوکس را می توان از فلزات گرانبها درجه یک (طلا، طلای سفید، رزگلد) تا آلیاژهای با روکش نقره ساخت آلیاژهای دیگری مانند فولاد ضد زنگ، تنگستن و تیتانیوم نیز راه خود را به صحنه ساعت های مچی لوکس باز کرده اند.

ساعت‌های غواصی و ساعت g shock ورزشی باید در برابر عناصر خورنده مقاوم باشند، بنابراین اغلب از فولاد ضد زنگ یا تیتانیوم ساخته می‌شوند.

ساعت های طلایی
ساعت‌های طلایی مردانه زیبا، کلاسیک و به راحتی قابل تشخیص هستند و چیزی بیش از یک ساعت هستند. نشان دهنده یک موقعیت اجتماعی است. اما طلا ارزان نیست زیبا و با ارزش است، اما مستعد خراش و لکه نیز هست این چیزی نیست که در پیست اسکی بپوشید.

ساعت های نقره ای
ساعت های نقره ای مردانه نادر هستند. احتمالاً به این دلیل که نقره به راحتی کدر می شود و اکثر فولادها را می توان بدون قیمت بالا به عنوان نقره در نظر گرفت. نقره همچنین نرم تر است، خراشیده می شود و به راحتی خم می شود فولاد ضد زنگ با روکش نقره رایج تر و بادوام تر است.

ساعت های استیل ضد زنگ
فولاد ضد زنگ سبک، مقاوم در برابر خوردگی و بسیار بادوام یکی از کم هزینه ترین فلزات موجود است اگرچه اغلب برای ساعت‌های اسپرت یا مدل‌های «ارزان‌تر» استفاده می‌شود، فولاد ضد زنگ به همین راحتی در ساعت‌های لوکس یافت می‌شود در Trendhim هر دو ساعت از جنس استنلس استیل نقره ای و طلایی خواهید یافت.

ساعت های تیتانیوم
تیتانیوم نصف وزن فولاد و دو برابر دوام است عیب بزرگ تیتانیوم قیمت آن است.

ساعت های سرامیکی
از نظر مواد، سرامیک از هر ماده معدنی، غیر فلزی و جامد تشکیل شده است ساعت‌های سرامیکی که از اکسید زیرکونیوم تشکیل شده‌اند، به همان اندازه شیک و بادوام هستند ساعت‌های سرامیکی علاوه بر ضد حساسیت بودن، ضد خش هستند، می‌توانند سال‌ها سایش را تحمل کنند و در برابر نور خورشید محو نمی‌شوند.