پولیش دندان با استفاده از پودر شیر خشک چرب در نوجوانان

طبق مقررات غذا و داروی کانادا، پودر شیر خشک پر چرب محصولاتی هستند که از حذف جزئی آب از شیر حاصل می شوند پس از کم آبی، شیر خشک بین 2 تا 5 درصد رطوبت دارد در بازار، شیر خشک کامل، شیر خشک نیمه بدون چربی و شیر خشک بدون چربی وجود دارد. ترکیب شیرخشک های مختلف باید مطابق با الزامات کانادا باشد.

کانادا به طور عمده دو نوع شیرخشک کامل تولید می کند: شیر خشک کامل معمولی و پودر شیر کامل فوری شیرخشک کامل تمام خصوصیات شیرهای مایع را دارد اما به صورت خشک به طور کلی مقرون به صرفه، مغذی و دارای خواص جالبی است.

شیرخشک را می توان به مدت 6 ماه در دمای اتاق نگهداری کرد که در بسته بندی اصلی آن بسته شود توصیه می شود پس از باز شدن بسته بندی شیرخشک در یخچال نگهداری شود و پس از آماده شدن مجدداً مانند شیرهای دیگر عمل می کند و باید ظرف چند روز مصرف شود.

شیر یک محصول واقعا سالم و مغذی است افراد در هر سنی آن را می نوشند، زیرا حاوی مقدار زیادی ویتامین و عناصر کمیاب است همچنین مرسوم است که از شیر در دستور العمل های مختلف استفاده می شود تا طعم غذای پخته شده را بهتر کند با این حال، قرن 19 مردم را با کشف جدیدی به نام “شیر خشک” تحت تاثیر قرار داد.

حداقل یک بار در زندگی خود شیرخشک را امتحان کرده ام، محصولی منحصر به فرد، که به طور ویژه در طول تولید درمان می شود تا قوام آن تغییر کند. بنابراین، تولید کنندگان عمر مفید محصول را افزایش می دهند. می توان آن را روزانه، به صورت پودر یا رقیق مصرف کرد.