پارچه مبلی زخمها را ترمیم می کند

هنگام انتخاب بهترین قیمت روفرشی کشدار ترک ۱۲ متری برای مبل خود، مهم است که هر یک از ویژگی های مواد و نحوه مطابقت آنها با نیازهای شخصی و سبک زندگی شما را در نظر بگیرید. در این راهنمای مواد مبل، انواع تودوزی برای مواد مبل، مبل های پارچه ای در مقابل مبل های چرمی و بهترین مواد مبل برای حیوانات خانگی را مورد بحث قرار خواهیم داد.

جنس و جنس پارچه مبل
چندین نوع پارچه متفاوت برای مبل شما وجود دارد. هر نوع مختلف ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد، از مقاومت در برابر لکه و محو شدن تا استحکام و سبک. پارچه مبل در طول زمان بر نحوه پوشیدن آن تأثیر می گذارد. تحقیق و درک گزینه های مختلف می تواند به شما در یافتن مبلمانی که ارزش پول شما را دارد کمک کند!

مواد مبل ساخته شده از الیاف طبیعی
الیاف طبیعی دقیقاً همانطور که به نظر می رسند هستند: موادی که به طور طبیعی از گیاهان و حیوانات تهیه می شوند. رایج ترین مواد الیاف طبیعی عبارتند از:

کتانی: در حالی که پارچه مبلی جدید کتانی یک نوع ماده بسیار شیک است، به دلیل چروک شدن و لکه شدن، بهتر است فقط در مکان های کم تردد یا مکان های مخصوص بزرگسالان استفاده شود.
پشم: پشم در مقاومت در برابر لکه، چروک، محو شدن و پر شدن بسیار عالی است. پشم همچنین می تواند با یک الیاف مصنوعی ترکیب شود تا دوام بیشتر و تمیز کردن لکه ها را آسان کند.
ابریشم: این ماده بسیار ظریف و نرم است. به دلیل شکنندگی، بهتر است آن را در یک مکان رسمی قرار دهید و در صورت کثیف شدن باید به طور حرفه ای تمیز شود.
پنبه: پنبه برای مقاومت در برابر سایش، محو شدن و ریزش بسیار عالی است. با این حال، در برابر کثیفی و چروک شدن مقاوم نیست. اگر پنبه با الیاف دیگر ترکیب شود، می تواند دوام آن را افزایش دهد و پارچه ای عالی برای خانواده ایجاد کند.
چرم: این ماده به عنوان یکی از بادوام ترین و پیچیده ترین مواد موجود شناخته می شود. اعطای نمایندگی این محصول مورد علاقه افرادی است که بچه‌ها و حیوانات خانگی دارند، زیرا در برابر سایش و پارگی زندگی روزمره مقاومت می‌کند و در عین حال تمیز کردن آن بسیار آسان است.
مواد مبل ساخته شده از الیاف مصنوعی
الیاف مصنوعی محصولات ساخته شده توسط انسان هستند که به منظور تقلید از الیاف طبیعی با کیفیت کلی مقاوم در برابر لکه هستند. الیاف مصنوعی عبارتند از:

پلی استر: پلی استر معمولاً با الیاف دیگر ترکیب می شود تا روکشی مقاوم در برابر چروک، خرد شدن و محو شدن ایجاد کند.
نایلون: مقاوم در برابر لکه شدن، این الیاف یکی از قوی ترین پارچه های روکشی به حساب می آید. زمان پخت لوبیا چیتی هنگامی که به مخلوط ها اضافه می شود، از محو شدن، له شدن و ریزش این فیبر جلوگیری می کند.
اکریلیک: این الیاف مصنوعی که به عنوان یک پشم مصنوعی ساخته شده است، در مقاومت در برابر سایش، چروک شدن، کثیف شدن و محو شدن عالی است.

  • منابع
  1. SOFA MATERIALS – FABRIC VS LEATHER SOFAS
  • تبلیغات
  1. شغل پر درآمد و دلاری که می توانید ظرف یک ماه ثروتمند شوید!
  2. با شاد زیستن هرگز بیمار نشوید!
  3. در منزل بنشنید کسب و کارتان را مدیریت کنید
  4. قاچاقچی که 1000 تن سرنگ را از مرز خارج کرد