ویژگی های اصلی در جوشکاری

برای تبدیل شدن به یک جوشکار، ابتدا می توانید دوره متوسطه را به پایان برسانید، پس از آن می توانید در برنامه گواهی جوشکاری ثبت نام کنید. طول این برنامه ها ممکن است از شش تا هجده ماه باشد.

در این دوره ها می توانید انتظار داشته باشید با تکنیک ها و روش هایی مانند لحیم کاری، لحیم کاری، جوشکاری، برنز کاری و ریخته گری آشنا شوید. همچنین ممکن است در مورد جوشکاری قوس الکتریکی با استفاده از فلز محافظ، تنگستن گاز یا فلز گاز بیاموزید. یکی از محصولاتی که از مواد مختلف تولید می شود و کاربرد و مصارف گوناگونی دارد، سیم مفتول نازک می باشد.

برخی از جوشکاران تصمیم می گیرند در یک برنامه کارآموزی شرکت کنند تا روش های جوشکاری را یاد بگیرند و در عین حال امرار معاش کنند. در طول دوره کارآموزی، دانش آموز ممکن است در طول یک تا سه سال تحت آموزش جوشکاری گسترده قرار گیرد.

دوره های کارآموزی همچنین این امکان را برای دانش آموزان فراهم می کند که برای صدور گواهینامه تلاش کنند. جوشکاران مشتاق همچنین می توانند دیپلم فناوری مهندسی جوش را دریافت کنند. یک طناب از جنس فولاد  که به صورت خیلی مقاوم در هم بافته شده است سیم بکسل نازک نام دارد و در بسیاری از صنایع  کاربرد دارد.

دانش‌آموزان ممکن است مهارت‌های سطح بالاتری را کسب کنند و اطلاعات بیشتری را در طول این دوره دو ساله نسبت به یک برنامه صدور گواهینامه کسب کنند. آنها همچنین می توانند در مورد تخصص های مختلف جوشکاری، مانند ارتش و خطوط لوله، بیاموزند.

اکثر جوشکاران آموزش خود را به عنوان بخشی از یک گواهینامه یا برنامه مدرسه می گیرند. در طی این جلسات، دانش آموزان می توانند تمام روش ها و ابزارهای ضروری برای انجام موفقیت آمیز جوشکاری را بیاموزند. همان طور که در گذشته و تا به  امروز دیده ایم سیم مفتول روکش شده کاربردهای زیادی دارد که یکی از انها برای نگه داشتن و بستن یک چیزی استفاده می شد.

آنها همچنین ممکن است اقدامات ایمنی را مطالعه کنند، که برای جوشکارانی که در محیط های خطرناک کار می کنند ضروری است.

علاوه بر این، جوشکاران در هنگام شروع کار برای یک شرکت تحت آموزش در حین کار قرار می گیرند که شامل یادگیری بیشتر در مورد اقدامات احتیاطی و رویه های ایمنی خاص است. جوشکاران همچنین ممکن است در مورد روش ها و تکنیک های تخصصی شرکت اطلاعات کسب کنند. کابل روکش‌دارآلومینیومی به منظور اجرای سیستم برق ساختمان، بسیار محبوب بوده و به مرور زمان در دنیا رواج پیدا کرده است.

به عنوان یک جوشکار، می توانید یک پل، ساختمان، ماشین، لوله زیرزمینی یا چیز دیگری را ایجاد کنید یا روی آن کار کنید. برخی از مهارت هایی که ممکن است نیاز داشته باشید عبارتند از:

تناسب اندام
توجه به جزئیات
جهت گیری فضایی خوب
مهارت دستی
صنعتگری
دید عالی
ارتباط خوب
توانایی حل مسئله
توانایی خواندن نقشه

  • منابع:
    1. What Does a Welder Do? Role, Skills, Education and Salary
  • تبلیغات:
    1. کشف مخزن جواهرات در تاج محل!
    2. تولید گوشی موبایل از چرم خالص
    3. فوتبالیست معروفی که قبل از شروع تمریناتش ارده می خورد!
    4. با استفاده از ضد یخ لک ها را از بین ببرید