مردی که توانست به راحتی از ارتفاع 23 متری ساختمان به پایین بپرد

در یک اقدام بسیار جالب و خطرناک مردی توانست به راحتی از ارتفاع 23 متری ساختمان تجاری هب پایین بپرد و هیچ آسیبی نیز نبیند.

قیمت میوه خشک

خوراکی بسیار سالم و یک میان وعده ی فوق العاده مقوی و خوش طعم که برای همه ی سنین دارای قند طبیعی می باشد و در طول سال از همه ی انواع آن موجود است میوه خشک نام دارد، در واقع برای انتخاب قیمت میوه خشک انتخاب های زیادی دارید چون تنوع در این محصول زیاد است.

خرید پرده زبرا

امروزه خرید و فروش پرده زبرا به دلیل تنوع بالا در جنس، کیفیت، طرح، رنگ و دیگر محاسنی که این پرده های نسل جدید دارند در بازار بسیار رایج و متداول هستند. از این رو خرید پرده زبرا به نوعی پرده های کرکره ای در حالت افقی گفته می شود.

قیمت چرم طبیعی

چرم سبک چرمی که از پوست گوسفند، بز، بزغاله و بره به دست می اید چرم سبک نام دارد و از نظر کیفیت درجات مختلفی دارد قیمت چرم کیفیت مناسب می باشد و برای استری لباس استفاده می شود. این چرم بسیار نازک است و باید در نگهداری از آن دقت بیشتری کرد.

خرید صندلی پلاستیکی

صندلی پلاستیکی بدون دسته از مرغوب ترین و بهترین محصولات پلاستیکی اخیر با خرید صندلی پلاستیکی به حساب می آید. این صندلی از پلاستیک بسیار عالی و مرغوبی تولید شده است که با استفاده از پلیمر و مواد اولیه مرغوب ساخته می شود.