مراحل کاشت نارنگی

نارنگی میوه‌ای غیرقابل مقاومت با نام لاتین سیتروس مشبک است و در غیر این صورت پرتقال ماندارین نامیده می‌شود. مجموعه ای بدون دانه از این میوه های قانع کننده که مواد بهداشتی فوق العاده ای را برای کل سیستم بدن ارائه می دهد به عنوان کلمانتین شناخته می شود.

نارنگی ها جدا از رایحه طراوت بخش و طعم درخشان، سرشار از تقویت کننده های سلولی قوی، ویتامین C، ویتامین A، ویتامین B 12 و پتاسیم هستند. یکی از عملکردهای نارنگی این است که علاوه بر این به بدن ما کمک می کند آهن را بسیار موثرتر جذب کند.

Mandarina | Freshly Cosmetics

آنها شریک ارزشمندی در مبارزه با عوامل بیماری زا در این فصل زمستان هستند زیرا باعث بهبود سلامت سیستم ایمنی ما می شوند. جدای از قابلیت آبرسانی خیره کننده، نارنگی سبز شیراز نیز به پوست و موهای ما ظاهر بهتری می بخشد و همچنین به ما کمک می کند ظاهر جوان خود را حفظ کنیم.
بخش هیجان انگیز این است که با پیروی از این دستورالعمل های ساده می توانیم آنها را بدون آفت کش های مضر در خانه بکاریم.

مراحل آماده سازی و کاشت

یا دانه ها را می خرید یا از دانه هایی که قبلاً کاملاً شسته اید استفاده می کنید. یک گلدان گل متوسط ​​با دهانه های زهکشی تهیه کنید.
چند سنگ را به همراه مقداری شن و ماسه در پایین گلدان قرار دهید تا جریان هوا بهتر شود. در آن مرحله گلدان را با خاک غنی از هوموس پر کنید. توصیه می کنیم از مخلوطی از اجزایی مانند پرلیت، پیت ماس ​​و کود استفاده کنید.
پس از آن، خاک را آبیاری کنید و اجازه دهید آن را تخلیه کنید تا رطوبت کافی را بدست آورد. توجه داشته باشید که نباید به طور مشخص غرقاب شود.
چند دانه را به آرامی و بدون اعمال نیروی زیاد در خاک بکارید و روی آنها را با تقریباً نیم اینچ از مخلوط گلدان بپوشانید.
یک ماده پلاستیکی شفاف را روی گلدان قرار دهید یا گلدان را داخل یک کیسه پلاستیکی قرار دهید تا گرم بماند و رطوبت آن حفظ شود. این روند جوانه زنی را تسریع می کند

5 pasos para sembrar un árbol de mandarinas en casa

خرید نارنگی سبز

گلدان را باید در مکانی گرم قرار داد زیرا در این فرآیند به دمای بالاتری نیاز دارد نه نور خورشید
به طور مکرر مقداری آب اضافه کنید و مطمئن شوید که خاک هرگز خشک نشود اما اجازه ندهید خیس شود. اولین نهال ها باید بعد از 20 روز ظاهر شوند.
وقتی اولین نهال ها را دیدید، گلدان را باز کنید و آن را در مکانی روشن قرار دهید اما مستقیماً در معرض نور خورشید نباشد. دما باید حدود 70 درجه فارنهایت باشد.
در طول بهار و ماه های برداشت باید هر ماه حدود سه بار کمپوست به گیاه اضافه کنید. توصیه می شود از کودهایی استفاده کنید که به صورت مایع باشد که حاوی مقدار زیادی آهن، روی و منیزیم باشد.
همانطور که درخت نارنگی سبز تازه به طور مشخص بزرگتر و زمینی تر می شود و شروع به رشد شاخ و برگ می کند، باید آن را به ظرف بزرگتری منتقل کنید. این روش را بارها و بارها با تغییر اندازه و ارتفاع درخت انجام دهید و همچنین توجه داشته باشید که سطح رطوبت مناسب در گلدان وجود دارد. به همین ترتیب می توانید پس از رسیدن فصل، آن را در باغ خود بکارید، البته تا زمانی که در منطقه گرم تری زندگی می کنید.

شما باید به طور معمول شاخه های آسیب دیده و پژمرده را جدا کنید.

میوه های بالغ آماده چیدن باید با دقت چیده شوند.

با کمی تلاش و حسن نیت، مطمئناً از نارنگی های دوست داشتنی و خوش طعم خانگی خود لذت خواهید برد. و این همه است!