قیمت نهال نارنگی ژاپنی

نهال نارنگی ژاپنی در کدام مناطق بیشتر قابلیت رویش دارد؟ آیا محدودیتی در شرایط آب و هوایی دارد؟ چگونه از قیمت نهال های نارنگی ژاپنی به صورت روزانه با خبر شویم؟
یکی از نارنگی هایی که مخصوص کشور ژاپن است نارنگی زودرس هاشیتومو می باشد. این نارنگی دارای طم بسیار خوب، آبدار و شیرن است که زمان رسیدن آن در شهریور ماه است. این لیمو ترش لایم کوات در مناطق نیمه گرمسیری رشد می کند و برای رسیدن به گرمای کمی نیاز دارد. در ایران مناطق شرق مازندران و شهر ساری از مناطقی است که بهترین مکان برای کاشت این نوع نارنگی ژاپنی است.

قیمت نهال نارنگی

امروزه با گسترده شدن باغات و تنوع در اصلاح گونه های مرکبات، انواع نهال های اصلاحی مرکبات تولید شده که با استفاده از این نهال های جدید تنوعی در محصولات و بازار مرکبات ایجاد شده است. در این میان نهال مرکبات ژاپنی از جمله نهال نارنگی ژاپنی با داشتن انواع مختلف دارای رونق بسیار بالایی بوده و در اکثر باغ های شمالی بیشترین تولید نارنگی را به خود اختصاص داده اند. این نهال های نارنگی جدید به درختان پر محصول و بی تیغی تبدیل خواهند شد که در زمان نه چندان زیاد میوه های آبدار و خوش طعمی را به بار خواهند آورد.برای آگاهی از قیمت نهال نارنگی ژاپنی و لیمو ترش دزفول و خرید آن می توان به سایت های ما مراجعه کرده و ضمن تسریع در زمان خرید از قیمت های مناسب این نهال بهره ببرید. از طریق سایت ما می توانید از گونه های جدید و اصلاح شده نهال های نارنگی ژاپنی به صورت روزانه با خبر شوید و برای گسترده و متنوع کردن باغات مرکبات خود اقدام نمایید پیش از آنکه دیگر رقیبان خود در این حرفه پیشی بگیرید.