قیمت مناسب نارنگی گلابی

نارنگی گلابی از نارنگی های باکیفیت و پرآبی می باشد که با قیمتی مناسب ارائه می شود. نارنگی گلابی ویژگی های مثبت فراوانی دارد که به محبوبیت این میوه افزوده است. این میوه ی مشتری پسند فروش زیادی دارد.
قسمت ته نارنگی به شکل دکمه یا دستگیره ای که در آن قرار دارد از نارنگی های پرطرفدار و پرفروش می باشد پوست لیمو ترش جهرم به راحتی کنده میشود و به رنگ نارنجی پررنگ می باشد.
این رنگ نارنگی گلابی را از بین نارنگی های دیگر جدا می کند و قابل شناسایی می باشد.نارنگی گلابی به سبب اینکه به آسانی مورد استفاده قرار میگیرد و خوردن آن آسان است به عنوان میان وعده می‌تواند مناسب باشد.
نارنگی گلابی

خواص نارنگی

مرکبات مازندران منبع عالی از ویتامین ث می باشد که برای رفع گلودرد و سرماخوردگی مناسب می باشد.نارنگی به دفع مواد زائد کمک می کند و عفونت ادراری را رفع می کند.مصرف نارنگی پیری زودرس را به تعویق می اندازد خواص نارنگی زیرا رادیکال های آزاد را از بین می برد.نارنگی فیبر زیادی دارد و این عامل سبب درمان یبوست و بهبود بیماری های قلبی می شود.
اگر می خواهید نارنگی گلابی خریداری کنید باید میوه هایی را انتخاب کنید که سنگین باشد، رنگ نارنجی رو به قرمز داشته باشد و دارای پوست صافی باشد.