قیمت انواع نارنگی مرغوب شمال

منطقه ی شمال از نواحی حاصلخیز و مناسب برای کشت نارنگی می باشد نارنگی های این منطقه بسیار خوش طعم و شیرین می باشند. در فصل برداشت نارنگی مرغوب شمال از قیمت بسیار ارزانی برخوردار می باشد.
چندین نوع نارنگی در نواحی شمال کشت و برداشت می شود که دارای ارقام متنوع می باشد در کل نارنگی نسبت به سرما مقاوم تر از پرتقال می باشد کلا شش نوع نارنگی معروف در سطح اراضی استان مازندران از بهشهر تا رامسر کشت می شوند که دارای مزه عالی و آبدار می باشند.
نارنگی شمال

ارقام متنوع نارنگی

نارنگی ژاپنی یا زودرس که شهریور ماه برداشت می شود نارنگی ژاپنی درشت ترین نارنگی می باشد.
نارنگی یافا یا کلمانتین که نسبت به هوای سرد مقاومت کمتری دارد و تقریبا بدون بذر می باشد و خیلی خوش خوراک و شیرین می باشد.
نارنگی پیچ که طرفداران و مشتریان زیادی دارد این میوه بذر کمی دارد و پوست گرفتنش خیلی آسان است و مشتری پسند می باشد.
نارنگی یونسی دارای مقاومت خیلی کنی نسبت به نارنگی های دیگر است و بسیار خوش طعم و آبدار می باشد و برداشت این میوه در ماه آذر می باشد.
نارنگی تانجلو در زمستان برداشت می شود و از طریق گرده افشانی بار می دهند و این رقم نارنگی در مازندران کمتر دچار آفت می شود.
انواع لیمو ترش لیسبون در پاییز و زمستان برداشت می شوند جز نارنگی ژاپنی که در اواخر تابستان می رسد و جزو نارنگی های زود رس می باشد انواع نارنگی های مرغوب و گوشتی و آبدار با قیمتی ارزان و مناسب در سایت خرید و فروش مرکبات عرضه می شود.برای اطلاع از قیمت و سرایط خرید و فروش به این سایت مراجعه کنید تا بهترین خرید را داشته باشید.