قتل فوتبالیست تایلندی با چاقو جیبی تاشو توسط دختر 15 ساله

تقریباً همه به طور روزانه از چاقو استفاده می کنند چه به صورت خصوصی و چه حرفه ای، در خانه یا محل کار، در آشپزخانه یا اتاق غذاخوری.

آنها بخشی از زندگی ما هستند و همانطور که در این کارد و چنگال در سویل می بینید ، طیف گسترده ای از مدل ها و انواع چاقوها بسته به نوع برشی که برای آن طراحی شده است، وجود دارد.

متأسفانه این استفاده روزانه باعث فرسودگی چاقو جیبی تاشو به مرور زمان می شود با این حال، یک راه حل ساده و ارزان وجود دارد: تیز کردن.

بسیاری از مردم وقتی چاقوهایشان فرسوده شد، آنها را دور می اندازند و چاقوهای نو می خرند از طرف دیگر، اگر به جای انجام این کار، چاقوهای خود را تیز کنید، می توانید ظاهر اولیه و خواص آنها را با قیمت بسیار کمتری بازیابی کنید.

اگر در خانه چاقو دارید، برای پخت و پز یا غذا خوردن سر میز، یا به دلیل کار روزانه از آن ها استفاده می کنید، در زیر به شما خواهیم گفت که تیز نگه داشتن چاقوها چه مزایایی دارد.

امنیت

چاقوی فرسوده دقت برش را از دست می دهد و در واقع عامل اصلی تصادفات در آشپزخانه است اگر انحرافات به دلیل عدم دقت اتفاق بیفتد، به احتمال زیاد می‌توانیم خودمان را برش دهیم، اگر انگشتانمان غذایی را که می‌بریم نگه داریم.

علاوه بر این، اگر چاقو تیز نباشد، برای بریدن باید نیروی بیشتری وارد شود که باعث خستگی بیشتر و حتی درد و آسیب به عضلات و تاندون ها می شود.

دقت، درستی

چاقوهای تیز برش دقیق تری را تضمین می کنند این یک عامل تعیین کننده در هنگام تهیه دستور العمل های پیچیده است، که در آن چند میلی متر در برش می تواند تفاوت هایی را در موفقیت یا شکست نتیجه نهایی ایجاد کند.