فروش نهال درخت نارنگی تزیینی

نارنگی تزیینی یا کامکوات از چه کشوری به ایران آورده شد؟ آیا میدانید طرز نگهداری درخت کامکوات چگونه است؟ شکل میوه ی این درخت چگونه است؟ آیا می دانید نهال درخت کامکوات در کجا به فروش می رسد؟
درخت کامکوات یک درخت از تیره مرکبات میباشد که از کشور چین به کشورمان استاده شده است درخت نارنگی تزیینی یا همان کنکورد درختی کوتاه قد می باشد که بیشتر جنبه تزیینی دارد ولی میوه های آن خوردنی میباشد و خواص فراوانی دارد کنکور شبیه نارنگی میباشد ولی به اندازه ی خرما است خواص نارنگی و مرتبا تیدی در را دارد ویتامین ۳ که در کنکور وجود دارد از پرتقال و لیمو ترش تازه بیشتر است نهال کامکوات را میتوان در باغچه منزل کاشت یا اینکه در گلدان بزرگ در داخل آپارتمان نگهداری کرد.

نحوه نگهداری درخت کامکوات

این درخت را می توان در گلدان کاشت و در منزل قابل نگهداری می باشد درخت کامکوات نیاز به ابیاری فراوانی دارد ولی در زمستان به آب کمی احتیاج دارد.

درخت لیمو ترش لایم کوات به آفتاب زیادی نیاز دارد و حداقل در روز ۶ تا ۸ ساعت باید آفتاب بگیرد چون برای میوه دهی به آفتاب احتیاج دارد ولی اگر درخت کامکوات را در گلدان کاشتید نور آفتاب صبح برای آن کافیست.
آفت هایی که درخت کامکوات را تهدید می کند شپشک و پشه می باشد.
اگر مایلید نهال درخت کامکوات را تهیه کنید بهتر از سری به نهالستان های شهر خود بروید یا از طریق فروشگاه‌های نهال اینترنتی کامکوات را تهیه کنید.