صادرات نارنگی شمال به ارمنستان

آیا درصدد تهیه انواع درجه یک نارنگی برای صادرات به ارمنستان هستید؟ آیا می دانید که لیمو ترش باریج 75 برای ارسال به کشور های دیگر مناسب تر است؟
همانطور که می دانید یکی از انواع میوه های ارزآور برای ایران عزیزمان نارنگی است. این میوه که غالبا در استان های شمالی کشور تولید می گردد طرفداران زیادی در بین همسایگان کشورمان داشته و بازار خرید و فروش پر رونقی را برای خود ایجاد نموده است. در بین گونه های مختلف این میوه کلمانتین، پیج، یافا، انشو و محلی از سایرین معروف تر بوده به طبع تولید بیشتری نیز دارند.

صادرات نارنگی ژاپنی به ارمنستان:
یکی از کشور های مهم وارد کننده ی لیمو ترش دزفول، ارمنستان است که از همسایه های شمالی ما به حساب می آید. مردم این کشور به لحاظ طبع شباهت زیادی به ایرانی ها دارند و در میان گونه های مختلف نارنگی معمولا نوع انشو یا ژاپنی و پیج را بیشتر پسند می کنند.

صادرات نارنگی به ارمنستان

بسته بندی مناسب برای صادرات نارنگی:
یکی از مناسب ترین انواع بسته بندی برای ارسال سفارشات صادراتی چیدمان دو رج در سبد های پلاستیکی است. این سبد ها قدرت محافظتشان از محصول بیشتر از جعبه های کارتنی بوده و میزان تلفات بار در مسیر را تا حد قابل توجهی کاهش می دهند. از سوی دیگر چیدمان دو رج به تک رج ارجحیت دارد زیرا میزان کمتری از وزن بار به سبد تخصیص یافته و هزینه ی حمل کاهش می یابد.

خرید آنلاین میوه نارنگی:
برای خرید بدون واسطه از باغدار و انبار های سورتینگ که هر یک مزیت ها و معایب خاص خود را دارند رایج ترین راه مراجعه به سایت های اینترنتی و ایجاد ارتباط مستقیم می باشد.
گروه مرکبات ایران مفتخر است که شهرهایی که انواع نارنگی درجه یک در آنها بدست می آید را شناسایی کرده و محصولات را با قیمت مناسب خریداری و برای ارسال به کشورهای همسایه امادگی می نماید.