صادرات نارنگی به کردستان عراق

آیا به دنبال یک نارنگی مناسب برای صادرات به کردستان عراق هستید؟ آیا نمی دانید بهترین نوع بسته بندی صادراتی برای میوه لیمو عمانی جهرم چیست؟
همانطور که می دانید ایران هفتمین قطب تولید کننده ی مرکبات در جهان به حساب می آید لذا دور از ذهن نیست که تمامی کشور های همسایه مرکبات مورد نیاز خود را از این مرجع تهیه نمایند. عراق یکی از این کشور هاست که متاسفانه در سال های اخیر به سبب جنگ ها و آشوب های داخلی اوضاع اقتصادی مناسبی را نداشته است. این همان امریست که تجار را وامیدارد تا در انتخاب محصول برای ارسال بدان مقصد آیتم قیمت را در اولویت قرار دهند.

ارزان قیمت ترین نوع نارنگی شمال کدام است؟

نارنگی ژاپنی یا انشو به سبب فاصله ی هوایی زیادی که بین پوست و گوشته اش وجود دارد نمی توان به مدت طولانی در انبار نگهداری نمود، همین امر نیز عاملیست که قیمت آن را نسبت به سایر نمونه ها کاهش داده است. لذا اگر برای ارسال نارنگی به مقصد خاصی ویژگی اصلی قیمت پایین بود می تواند گزینه ای مناسب باشد.

بسته بندی مناسب برای صادرات نارنگی ژاپنی:
از آنجایی که لیمو عمانی سیاه دارای فاصله زیادی بین پوست و گوشته اش است باید با دقت بیشتری جابجا گردد. به همین منظور معمولا نباید روی هم فشرده شوند به این جهت به صورت تک و دو رج در سبد های پلاستیکی چیده می شوند تا محافظت فیزیکی بیشتری از آن به عمل بیاید.
گروه مرکبات ایران درجه یک ترین انواع نارنگی شمال و جنوب کشور را دست چین نموده و بعد از عملیات سورتینگ طبق درخواست خریدار بسته بندی نموده و به کشورهای همسایه به خصوص منطقه کردستان عراق صادر می نماید.