شیلنگ آب حیاط که باعث جنگ جهانی دوم شد

شیلنگ آب حیاط یکی از امن‌ترین ابزار حیاط و باغچه در اطراف هستند، اما برای کسانی که کاسه‌های آبیاری حیوانات خانگی را پر می‌کنند یا از انتهای شیلنگ آب می‌نوشند، شیلنگ سالم برای آب آشامیدنی راه حلی است. تعداد فزاینده‌ای از تولیدکنندگان شیلنگ‌های ایمن برای آب آشامیدنی می‌سازند که حاوی مواد شیمیایی نیست که ممکن است به داخل آب نفوذ کند، بنابراین آب هنگام خروج از انتهای شیلنگ به همان اندازه ایمن است که وارد می‌شود. این شیلنگ ها اغلب دارای برچسب «بدون BPA»، «بدون سرب» و «بدون فتالات» هستند.

انتخاب های برتر ما
برای واجد شرایط بودن به عنوان انتخاب برتر، شیلنگ های باغچه زیر باید قوی، انعطاف پذیر و بادوام بوده و دارای اتصالات آسان (بدون نشتی) باشند. من هر یک از شیلنگ‌های زیر را با فشار آب 55 پوند بر اینچ مربع (psi) آزمایش کردم، که برای یک اسپیگوت معمولی در فضای باز تا حدی در سمت قوی استاندارد است.

شیلنگ

من شیلنگ ها را در پیکربندی های محکم پیچیدم، آنها را به حیاط کشیدم – و سپس با یک ماشین از روی آنها عقب کشیدم (زیرا این اتفاق می افتد). من آنها را با سرعت خود کنار گذاشتم – و آنهایی که زنده ماندند واقعاً جایگاه خود را در این ترکیب به دست آوردند. من مطمئن هستم که هر یک از شیلنگ های زیر افزودنی مفیدی برای زرادخانه ابزار و لوازم باغبانی و چمن امسال خواهد بود.

فولاد ضد زنگ: سیم پیچ هایی از فولاد ضد زنگ یک غشای ضد آب را احاطه کرده اند تا یک شلنگ ناهموار و بادوام ایجاد کنند که همچنان انعطاف پذیر است. شلنگ فولادی ضد زنگ اغلب برای آبیاری دستی استفاده می شود، اما می تواند با آبپاش نیز کار کند.
آب آشامیدنی ایمن: کسانی که می خواهند در یک روز گرم محوطه سازی یا کار بر روی پروژه ها یک نوشیدنی سریع از شیلنگ دریافت کنند، ممکن است بخواهند شیلنگ ایمن آب آشامیدنی را در نظر بگیرند که نه آلاینده ها را به آب می ریزد و نه بر طعم آن تأثیر می گذارد.
استحکام – قدرت