سنگ مصنوعی پشت تلویزیون سبب طولانی تر شدن عمرش می شود

از جمله فناوری ها و فرمولاسیون قابل ارائه و همچنین خدمات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد: تولید انواع خطوط تولید و ماشین آلات سنگ مصنوعی سیمان پلاست و سایر فناوری ها سنگ های مصنوعی و مهندسی:

خط تولید سنگ مصنوعی پشت تلویزیون سنگ مرمر و گرانیت و تزئینات داخل و خارج ساختمان با قابلیت تولید انواع محصولات کفپوش موزاییک های آنتیک و تزئینی و بادگیر و همچنین چسب های ساختمانی و افزودنی های ساختمانی با ظرفیت تولید 80 تا 100 مربع متر در هر شیفت.

خط تولید سنگ مصنوعی با تنوع در طرح و رنگ برای دکوراسیون داخلی و خارجی با قابلیت تولید انواع مصنوعات کفپوش موزاییک آنتیک و تزئینی و بادگیر و همچنین چسب های ساختمانی و افزودنی های ساختمانی با ظرفیت تولید 200-150 متر مربع شیفت کاری با قابلیت ارتقا و استفاده از تجهیزات و دستگاه های این سری در خطوط تولید اتوماتیک و نیمه اتوماتیک.

خط تولید نیمه اتوماتیک سنگ های مصنوعی و چسب های ساختمانی با ظرفیت تولید روزانه 250-300 متر مربع در هر شیفت کاری خطوط تولید اتوماتیک سنگ های مصنوعی و تکنولوژی چسب ساختمانی با ظرفیت تولید 350 متر مربع در هر شیفت و دو خط اتوماتیک با ظرفیت 700 متر مربع.

فرمولاسیون تولید انواع سنگ های مصنوعی دکوراسیون داخلی و خارجی با جرم ها و خواص مختلف و همچنین فرمولاسیون ساخت و ساز همراه با اجرای تکنیک های جدید رنگ آمیزی سنگ های مصنوعی و طبیعی برای دکوراسیون داخل و خارج ساختمان.

فرمولاسیون انواع چسب های ساختمانی شامل: فرمول انواع چسب کاشی پودری و کاشی، انواع چسب های خمیر کاشی و سنگ های طبیعی و مصنوعی، انواع افزودنی های بتن و چسب های پودری، فرمولاسیون چسب بتن، فرمولاسیون انواع پرایمرهای رنگی.

آستر گچ کاری دیوارهای گچی, دیوارهای گچی ضد شوره و ضد رطوبت عایق رطوبتی دو قسمتی و چندگانه, انواع پودرهای باند رنگی و ضد باکتریایی ارائه انواع رزین محافظ, رزین مقاوم در صورت از نور خورشید، رزین های درخشنده در خارج و داخل ساختمان سازند تخته خرده چوب، گروت اپوکسی، گروت گشادکننده، بتن …