ساخت ماسک با لباس مجلسی شاین در تهران

این روشی است که مردم خود را نشان می دهند انسان‌ها دیگر لباس نمی‌پوشند فقط برای محافظت از بدن خود در برابر محیط‌زیست یا صرفاً برای پوشاندن بدن مد در لباس اساساً پوشیدن لباس هایی است که بهترین ها را در بدن شما نشان می دهد و در عین حال دیگران را با سلیقه خوب پوشنده تحت تأثیر قرار می دهد.
مد فقط لباس مجلسی شاین نیست مد شامل بسیاری از چیزهای دیگر در زندگی روزمره شما می شود، به غیر از لباس و لوازم جانبی، شما می توانید در انتخاب خانه، دکوراسیون یا حتی مکان هایی که غذا می خورید و استراحت می کنید، مد روز باشید.
مد از فردی به فرد دیگر متفاوت است، بنابراین تعریف آن دشوار است در حالی که برای برخی این ممکن است به معنای جدیدترین لباس ها و لوازم جانبی باشد، برای برخی دیگر ممکن است به معنای سهولت حمل لباس و احساس راحتی در آنها باشد.
برای شیک بودن نیازی به پوشیدن لباس های آشکار یا گران قیمت ندارید شما می توانید با اندام پوشیده شیک به نظر برسید در واقع مد چیزی است که از درون شما می آید بنابراین، اگر مثبت و خوش بین باشید، در چهره، جذابیت و به طور کلی شخصیت شما نمایان می شود آن وقت است که شما واقعاً مد هستید.
یکی از ویژگی های ثابت مد این است که هرگز ثابت نیست. مد زودگذر است، به سرعت در یک چشم به هم زدن تغییر می کند، کتی که خریداری کرده اید می تواند پس از مدتی مد قدیمی و جدید شود.
کنار گذاشتن قدیم برای چیزهای جدید در هر فصل چیزی است که بیشتر مردم در دنیای مد و مد در حال تغییر آن را بدیهی می دانند در واقع گفته می شود که این صنعت کاملاً این روند را تشویق می کند تا بتوانیم لباس هایی که آنها طراحی می کنند بیشتر و بیشتر بخریم.
مد به ما کمک می کند نشان دهیم که چه کسی هستیم و شخصیت خود را از نظر اطلاعات بصری به تصویر بکشیم در نحوه انتخاب لباس، نگرش خود را نسبت به دنیا و افراد دیگر نشان می دهیم. 
این هم نوعی ارتباط است ما مقداری از شخصیت خود را در همه چیز قرار می دهیم، اینکه چگونه در موقعیت های مختلف عمل می کنیم، چه می خوریم و چه سبک لباس هایی را در فروشگاه ها انتخاب می کنیم.
تمام قسمت های آن جریان اصلی مد را ایجاد می کند اما علیرغم شخصیت ما، همه افراد در جهان یک چیز مشترک دارند.
حتی اگر کوچکترین چیز باشد در سرتاسر دنیا افراد زیادی هستند که ذائقه یکسانی دارند و غذاها و شلوارهای یکسانی را انتخاب می کنند. ویژگی های زیادی وجود دارد که مد امروز را می سازد.