دمپایی ceyo از ترکیب رنگ اکرلیک و رنگ روغن می باشد!

دمپایی های کورو کتک های معمولی شما نیستند اگر از درد پاشنه، خار استخوانی یا قوس کم رنج می برید، این جفت دارای پشتیبان قوس داخلی است، با پاشنه کمی بلندتر که وزن شما را دوباره توزیع می کند و به کاهش فشار از نقاط دردناک کمک می کند این همچنین بهترین انتخاب دکتر Von M. Homer، Ph.D، AEP، متخصص اطفال و دانشیار آموزش فیزیوتراپی در دانشگاه علوم بهداشت وسترن در پومونا، کالیفرنیا است.

برای تشخیص درجه یک بودن دمپایی ceyo باید به نرم بودن یا سفت بودن دمپایی مورد نظر توجه کنید.

دمپایی پلاستیکی

زمان کافی را صرف صحبت با متخصصان پا کنید و دمپایی های Vionic بارها و بارها ظاهر می شوند دکتر براد شفر، جراح پای تایید شده در Sole Podiatry NYC، توضیح می دهد: «این دمپایی تعادل کاملی از راحتی و پشتیبانی را فراهم می کند.

کف پایی ارتوز قوس های شما را باز می کند و فشار را از روی پاشنه ها توزیع می کند، که این جفت را مخصوصاً برای افرادی که مستعد التهاب فاسیا هستند عالی می کند، و کف میانی فوم EVA ضربه را جذب می کند و فشار وارده بر پاها، مچ پا و زانو را کاهش می دهد جای تعجب نیست که این دمپایی ها از بیش از 1000 بررسی دارای امتیاز پنج ستاره هستند.

اگر تا به حال پتو یا روپوش Barefoot Dreams را احساس کرده اید، می دانید که نرمی آن باورنکردنی است این انتخاب پارچه را به شکل دمپایی در می آورد و به لطف زیره لاستیکی می توان آن را هم در داخل و هم از بیرون پوشید. هسته مموری فوم نیز به شما بالشتک مناسبی می دهد.

وقتی صحبت از گرما به میان می‌آید، قیچی استاندارد طلایی است: پشم گوسفند طبیعی ضد میکروبی، ضد حساسیت و عایق بدون به دام انداختن عرق است. این دمپایی ها با پوست گوسفند 100 درصد استرالیایی با زیره لاستیکی مقاوم در برابر آب پوشانده شده اند که آن ها را برای پوشیدن در خانه و همچنین در انجام امور عالی می کند.