دستگاه مزوتراپی پوست و تبدیل آن به دستگاه آبمیوه گیری

در طول یک جلسه مزوتراپی که با دستگاه مزوتراپی پوست انجام می شود، پزشک چندین تزریق سطحی دارو را مستقیماً روی یا اطراف محل هایی که قرار است تحت درمان قرار گیرد، انجام می دهد. تزریق با استفاده از یک سوزن ظریف به طول 4 تا 13 میلی متر انجام می شود. آنها را می توان به صورت دستی یا با تفنگ انژکتور الکترونیکی انجام داد. بسته به بیماری که باید درمان شود و استراتژی اتخاذ شده توسط پزشک، تعداد تزریق های مورد نیاز ممکن است متفاوت باشد و گاهی تا چند صد تزریق نیز می رسد. تعداد جلسات نیز ممکن است بسته به شرایط متفاوت باشد. در موارد حاد مانند آسیب های ورزشی، 1-3 جلسه ممکن است کافی باشد. برعکس، برای بیماری های مزمن مانند روماتیسم یا آرتروز، 10 تا 15 جلسه در 6 ماه یا یک سال کامل گاهی لازم است.

خطرات و موارد منع مزوتراپی
طرفداران مزوتراپی ادعا می کنند که اگر تزریق توسط یک متخصص انجام شود، عوارض جانبی بسیار نادر یا محدود است. با این حال، انتشارات علمی که اثربخشی یا خطرات مزوتراپی را ارزیابی می کنند، نادر هستند. عفونت های پوستی بیشترین خطر ذکر شده است، اما ظاهر هماتوم، واکنش های آلرژیک موضعی در محل تزریق و همچنین سمیت محصولات نباید نادیده گرفته شود. محلول های تزریقی اغلب حاوی محصولاتی هستند که در طب سنتی استفاده می شوند اما خارج از مجوز بازاریابی هستند. این پزشک است که قبل از تزریق مواد را خودش انتخاب و مخلوط می کند.

آیا پوستی کامل، جوان و محکم تر می خواهید؟ بسیاری از درمان های پزشکی زیبایی برای اصلاح عیوب پوست و بازگرداندن درخشندگی آن وجود دارد. در این میان مزوتراپی با تکنیک های غیرتهاجمی خود افراد بیشتری را به خود جذب می کند و اثر احیا کننده ای را ارائه می دهد!

در مورد مزوتراپی در ژنو بیشتر بدانید.

مزوتراپی چیست؟
مزوتراپی شامل انجام چندین تزریق کوچک در لایه های سطحی پوست است که دقیقاً ناحیه یا نواحی تحت درمان را هدف قرار می دهد. این درمان احیا کننده با استفاده از یک سرنگ، یک “تفنگ”، یک غلتک یا احتمالاً یک قلم اعمال می شود. بنابراین مخلوطی از ویتامین ها، مواد معدنی و اسید هیالورونیک با هدف صاف کردن پوست، جوانسازی و سفت شدن آن تزریق می شود.

این درمان زیبایی را می توان روی صورت انجام داد، بلکه روی دست ها، خط گردن یا گردن نیز انجام می شود.