درگیری یک مرد با 8 سگ ولگرد

خبری منتشر شهد مبنی بر اینکه مردی با 8 سگ درگیر شد و توانست به راحتی آنها را شکست دهد.

سقف وافل سخت مقاوم

با پیشرفت صنعت ساختمان سازی، گزینه های اجرایی سقف سازه ها نیز پیشرفت چشمگیری داشته است، امروزه برای اجرای سقف سازه های مرتفع از انواع سقف وافل مانند سخت، مقاوم و یا نازک استفاده می کنند که سقف وافل سخت مقاوم در اصل سازه ای مدرن و جدید می باشد که امروزه در سراسر دنیا از آن در صنعت ساختمان سازی استفاده می شود. قطعا با شنیدن اسم این سقف، به یاد نان و شیرینی وافل می افتید که مربع مربع شکل می باشد، دلیل نامگذاری این سقف نیز شباهت ظاهری به نان وافل می باشد.

قیمت شیرآلات ارزان

امروزه کارخانه ها و تولیدیهای زیادی ادعا می کنند که می توانند با قیمت شیر آلات ارزان مناسب و کیفیت بالا این محصولات را بدست مصرف کنندگان و نمایندگیهای فروش و یا حتی صادرکنندگان برسانند اما براحتی نمی توان از کیفیت این محصولات اطمینان حاصل کرد پس شناخت متریال بکار رفته و مدلهای مختلف این محصول برای فروشندگان و صادرکنندگان این محصول بسیار بالاست.

قیمت بشقاب میناکاری

یکی از کهن ترین هنرهای ایرانی که حدود پنج هزار سال قدمت دارد میناکاری است انواع آن بر روی ظروفی همچون گلدان وبشقاب مدل جدید اصفهان که به صورت ست تهیه می شوند انجام می گردد. اگر به دنبال یک هدیه منحصر به فرد می گردید که از ارزش بالای هنری برخوردار باشد قیمت بشقاب میناکاری ظروف میناکاری با کیفیتی فوق العاده بهترین پیشنهاد خواهد بود و قیمت مناسبی دارد. در ساخت این محصولات از صفحات برنج، مس یا طلا استفاده می شود تا به عنوان اصلی ترین قسمت ظروف استحکام لازم را ایجاد نماید.

خرید کشمش تیزابی

این مجموعه از فعال ترین شرکتهای پخش انواع خشکبار در ایران می باشد و شما می توانید کمترین قیمت خرید کشمش تیزابی را دریافت نمایید، محصولات موجود در این فروشگاه تماما به صورت عمده ارائه شده و برای افرادی که در زمینه خرده فروشی کشمش فعالیت دارند بسیار مناسب است.