خرید و فروش نارنگی شمال

آیا می دانید جدید ترین راه خرید و فروش انواع مرکبات شمال چیست؟ آیا می دانید بیشترین میزان صادرات نارنگی مربوط به کدام نوع می باشد؟
استان های شمالی کشور بدون شک بزرگترین تولید کننده ی انواع اعلا مرکبات در منطقه می باشند اما نکته ی حائز اهمیت در مورد محصولات این استان فاصله ی کوتاه بین آن ها تا بزرگترین بازار های عرضه یعنی همسایه های شمالی می باشد.
همانطور که می دانید یکی از هزینه های موثر بر قیمت نهایی محصول ارائه شده در بازار هزینه ی حمل آن می باشد لذا خرید باید از نزدیک ترین مسافت ممکن انجام شود تا قیمت نهایی به اندازه ی کافی رقابتی بماند.

خرید اینترنتی میوه نارنگی:
جدیدترین راهی که در سال های اخیر رونق زیادی در بازار خرید و فروش انواع مختلف مرکبات مازندران داشته عرضه ی اینترنتی این محصولات بوده است. در این روش با حذف واسطه ها و دلالان و مراجعه ی مستقیم خریدار به تولیدکننده تا حد زیادی از افزایش بی دلیل قیمت جلوگیری می شود.

معروف ترین نوع نارنگی صادراتی ایران کدام است؟
در ایران گونه های مختلفی از میوه ی نارنگی تولید می شود اما به صورت کلی قیمت مناسب، کم هسته و شیرین بودن ویژگی هایی هستند که آن را به یک گزینه ی مناسب صادراتی بدل می سازند. به همین جهت دو نوع انشو یا ژاپنی و کلمانتین بیشترین میزان صادرات را به خود اختصاص داده اند.
شما عزیزان با ایجاد ارتباط با همکاران ما در واحد فروش می توانید راهی مستقیم برقرار کنید برای داشتن خریدی مطمئن از لیمو ترش لایم کوات