خرید نهال نارنگی زینتی

یکی از انواع نهال نارنگی که در بازار خرید و فروش چشمگیری دارد نوع زینتی این درختچه می باشد.
همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید نارنگی های تزئینی درختچه هایی بسیار زیبا هستند که مانند درخت های کامکوات می توان از آن ها در آراستن محیط زندگی بهره برد.
این گیاهان که از اصلاح پیوندی درختان پرتقال بدست آمده اند فضای زیادی برای رشد نیاز ندارند به همین جهت می توان آن ها را در گلدان نیز کاشت و در محیط آپارتمانی نیز نگهداری نمود.
البته توجه داشته باشید این درختان باید در محیطی قرار گیرند که بتوانند نور کافی را از محیط دریافت نمایند.
نهال نارنگی زینتی از نهال های زیبا و پر ثمر می باشد. در بیشتر نهالستان های مرکبات می توانید نخال نارنگی تزیینی را خریداری کنید.
این نهال تزیینی همانطور که از نامش پیداست بعنوان یک گیاه تزیینی و آپارتمانی می تواند در منازل نگهداری شود به شرطی که شرایط نگهداری اش رعایت شود.
درختچه ی نارنگی تزیینی یک درخت از شاخه ی مرکبات است که از کشور چین به ایران آورده شد. میوه ی نارنگی تزیینی شبیه پرتقال است ولی در اندازه کوچکتر می باشد.
نهال نارنگی تزیینی نسبت به مرکبات دیگر از قیمت بیشتری برخوردار است.

نگهداری از نهال تزیینی نارنگی

لیمو عمانی جهرم مانند مرکبات دیگر به سرما حساس می باشد پس سعی کنید در فصل سرما و یخبندان گلدان نارنگی تزیینی را داخل منزل نگهداری کنید.
نهال نارنگی تزیینی را جایی در منزل قرار دهید که بیشتر روز آفتابگیر باشد. آفتاب زیاد سبب پربار شدن این درخت می شود.
درخت نارنگی تزیینی به آب زیادی نیاز دارد و همواره باید مرطوب باشد و یک روز در میان باید آبیاری شود و در صورت گرم بودن هوا و خشک بودن خاک باید هر روز گلدان نارنگی آبیاری شود.
درخت نارنگی نباید جلوی باد سرد کولر یا انواع باد سرد دیگر قرار داشته باشد.

کاربرد نارنگی تزیینی

نارنگی تزیینی یا کامکوات از گروه مرکبات می باشد و به اندازه ی خرما است. شکل بیضی و گرد دارد. شبیه پرتقال است و با پوست خورده می شود.
این پرتقال کوچک دارای پوست ترش مزه و خوش طعمی می باشد.
این میوه هم بصورت تازه خوری و هم بصورت کنسروی استفاده می شود. اگر به بازار روز های شمال رفته باشید می بینید که این نارنگی های کوچک به صورت ترشی در آمده است و دیگر اینکه به شکل مربایی خوشمزه تهیه می کنند.
کامکوات دارای مواد مغذی ارزشمندی است که درونش نهفته است این میوه سرشار از ویتامین های آ و ب و ث می باشد.
میوه های کامکوات می تواند مدت زیادی روی درخت بماند و سالم بماند.
برای خرید لیمو ترش جهرم ارزشمند می توانید از طریق سایت های فروش نهال اقدام نمایید.