توزیع انواع نارنگی کینو مرغوب

نارنگی کینو یکی از نارنگی های مرغوب تولید شده میباشد که انواع این نارنگی در تمام سطح کشور توزیع و ارائه می‌شود قیمت این نارنگی ارزان و مناسب می باشد و خرید این محصول برای تمام افراد میسر است.
نارنگی به مقدار زیادی فسفر دارد و به همین دلیل سبب رشد مغزی و هوشی کودکان می‌شود نارنگی از نظر طب سنتی دارای طبع سرد می باشد و طبعا با غذاهایی که طبع سرد دارند نباید تناول شود.
نارنگی کینو

نارنگی داروی اشتها

طبق گفته پزشکان نارنگی ژاپنی اشتها را زیاد میکند و همچنین در رفع بیماری‌های قلبی مفید است بیشترین درصد نارنگی را آب تشکیل می‌دهد و بنابراین برای دفع ادرار خیلی مفید است و به همین خاطر سموم بدن با خوردن نارنگی از بین می رود.

نارنگی برای کودکان

لیمو عمانی جهرم برای کودکان بسیار مفید و مناسب است به دلیل وجود فسفر و کلسیم فراوان و همچنین داشتن ویتامین‌های مختلف این میوه به هوش و توانایی کودک کمک فراوانی می کند مصرف روزانه میوه برای کودکان و بزرگسالان توصیه می شود.
نارنگی کینو یکی از نارنگی هایی است که در شهرستان جیرفت به عمل می‌آید این نارنگی نسبتا درشت می باشد نارنگی کینو آبدارتر و خوش طعم تر نسبت به دیگر نارنگی ها است.انواع نارنگی کینو و مرغوب و باکیفیت در تناژ های بالا در سطح کشور توزیع می شود..