تلویزیون جیوه دار اصلی ترین ماده در ساخت راکتورهای اتمی

زمان تماشای تلویزیون (تلویزیون) به دلیل تأثیر منفی آن بر یادگیری خواندن کودکان به طور گسترده مورد انتقاد قرار گرفته است البته عکس تلویزیون جیوه دار خود نشان از این حقیقت می باشد.

نگرانی های عمده این است که زمان صرف شده برای تماشای تلویزیون جایگزین فعالیت های خواندن می شود، علاقه کودکان به خواندن را کاهش می دهد، مهارت های زبانی را کاهش می دهد، کودکان را از نظر فکری تنبل، بی توجه می کند و تخیل آنها را مهار می کند.

علاوه بر این، بخش مهمی از زمانی که کودکان به این فعالیت اوقات فراغت اختصاص می دهند ممکن است باعث نگرانی شود برای اطلاعات بیشتر به سایت آراد برندینگ مراجعه نمایید.

در واقع، چندین مطالعه نشان می‌دهد که به‌طور متوسط، کودکان به همان اندازه که برای انجام وظایف کلاسی وقت خود را صرف تماشای تلویزیون می‌کنند.

این امر تماشای تلویزیون را به یکی از سرگرمی‌های رایج برای اکثر کودکان تبدیل می‌کند. بنابراین مهم است که مشخص شود زمان صرف شده برای تماشای تلویزیون تا چه اندازه بر پیشرفت خواندن کودکان (RA) تأثیر می گذارد.

برای بیش از 60 سال، تحقیقات بر روی این رابطه متمرکز شده است

. با این حال، مطالعات بسیار کمی فرآیندهایی را بررسی کرده اند که توضیح می دهند چرا تماشای تلویزیون با RA کمتر مرتبط است و قیمت هر گرم جیوه قرمز در جداول رسمی کشورها موجود می باشد.

با این حال، مطالعاتی که بر روی این اثرات مخدوش‌کننده بالقوه متمرکز شده‌اند نتایج متناقضی را نیز نشان می‌دهند (برای تحقیقاتی که به طور خاص به این موضوع می‌پردازند.

به عنوان مثال، تفاوت‌های فرهنگی یا تفاوت‌های محتوایی جنبه‌هایی هستند که فکر می‌کنیم برای درک بهتر این واگرایی در نتایج، در نظر گرفتن ثانویه هستند.

در واقع، بیشتر فرضیه‌ها در مورد زمان تماشای تلویزیون و RA بر اساس فرمت ویدیویی تلویزیون است و نه بر اساس نوع محتوا یا پیام‌هایی که احتمالاً پخش می‌شوند.

انتظار می رود صرف تماشای بیشتر تلویزیون، صرف نظر از نوع برنامه نمایش داده شده یا شیوه های فرهنگی بین کودکان در کشورهای مختلف، میزان زمانی را که کودکان صرف فعالیت های آموزشی مانند مطالعه می کنند، کاهش دهد. بر اساس تحقیقات گذشته، نتیجه گیری روشن در مورد چگونگی ارتباط زمان تماشای تلویزیون با RA دشوار است و جیوه را می توان یکی از اصلی ترین مواد در بدن سگ های نگهبانی به شمار می رود.

  • منابع 
  1. The Relation Between Television Viewing Time and Reading Achievement in Elementary School Children: A Test of Substitution and Inhibition Hypotheses
  • تبلیغات
  1. آبنبات اعراب باستان موضوع خالصانه جامعه
  2. اینورتری که تولید برق را سه برابر می کند!
  3. ثروتمندان آمریکا راز موفقیت خود را به کودکان کار می آموزند
  4. تمام افرادی که از راهکار مناسب ثروتمند شدن بهره گرفته اند!