تخفیف ویژه شلوار جین زنانه جین وست در تهران

هیپی ها اولین کسانی بودند که در قرن گذشته شلوار جین را پاره کردند. اعتراض بود، شورش اما شیک پوشان به سرعت نوع جدید لباس را با زندگی روزمره تطبیق دادند، آنها شروع به پوشیدن آنها با کفش های کتانی و حتی پاشنه کردند.

امروزه بسیاری از دختران با دیدن مدل های زیبا، اما گران قیمت شلوار جین زنانه جین وست در فروشگاه ها، به این فکر می کنند که چگونه به تنهایی شلوار جین پاره شده درست کنند، زیرا این کار چندان دشوار نیست.

چه شلوار جین را می توان پاره کرد
همه مدل ها با سوراخ ها به یک اندازه خوب به نظر نمی رسند، بنابراین اولین قدم این است که مشخص کنید کدام شلوار جین را می توان بازیافت کرد و کدام را نمی توان.

گاهی اوقات، قبل از اینکه شلوارهای مد روز را در خانه بسازید، باید به خرید بروید و به روندها نگاه کنید: کجا، چگونه و چند سوراخ در شلوار جین توسط طراحان مدرن ایجاد شده است.

شلوار جین پاره برای زنان
جگینگ های بسیار باریک مد روز، که دختران آنقدر دوست دارند، برای این اهداف مناسب نیستند الاستین بر اساس دوخته شدن به خوبی کار نخواهد کرد. اما مدل های فرسوده با عرض متوسط ​​انتخاب مناسبی هستند از قبل دارای خراش هایی است، سوراخ ها آنها را به روز می کنند، آن را شیک تر می کنند.

اما اگر واقعاً می خواهید مدل جدید را بشکنید، نباید خودتان را انکار کنید. فقط شلوار جین ارزان را انتخاب کنید هنوز خطر خراب شدن آنها وجود دارد، دور انداختن لباس های گران قیمت شرم آور خواهد بود.

گاهی اوقات قبل از اینکه به نحوه درست کردن شلوار جین پاره در خانه فکر کنید، باید به خرید بروید و به روندها نگاه کنید: طراحان مدرن کجا، چگونه و چند سوراخ در شلوار جین ایجاد می کنند.

شلوار جین از هر رنگی برای آزمایش مناسب است با این حال، شلوار جین آبی و آبی روشن بهترین به نظر می رسد همه چیز در مورد تضاد موفق نخ ها و پارچه است.