بازار فروش انواع نارنگی وارداتی

انواع نارنگی وارداتی با توجه به شرایط خاصی به بازار عرضه می شوند که امروزه بازار فروش آنلاین و اینترنتی آنها نیز رونق بسیار زیادی دارد. البته چالش های بسیاری نیز بر سر راه خریداران و فروشندگان وجود دارد که در اینجا به آنها اشاره خواهیم نمود.
همانطور که می دانید هر ساله با نزدیک شدن به عید نوروز یا در سال هایی که برداشت میوه با مشکلاتی نظیر سرما زدگی میوه ها روبرو شود، دولت انواع مرکبات به ویژه نارنگی و پرتقال را با نرخ دولتی به بازار تزریق می کند تا ضمن پاسخگویی به تقاضای بازار از افزایش ناگهانی میوه ها جلوگیری نماید.

لیمو ترش آبگیری به مانند نارنگی پاکستانی از جمله نمونه های پرفروش میوه های زمستانی به شمار می رود که واردات آنها نه تنها به صورت قانونی و با نرخ دولتی که قاچاق نیز صورت می گیرد.
قاچاق و واردات غیر قانونی نارنگی و دیگر میوه جات از جمله چالش های پیش روی دولت و خریداران عمده به شمار می رود که در برخی از بازارها مانند بازار میوه تهران باعث افزایش قیمت خرید انواع میوه می شود.
البته شرکت های معتبری نیز در این میان به صورت مستقیم و آنلاین اقدام به واردات و فروش انواع لیمو ترش جهرم وارداتی و خارجی می نمایند که جهت ارتباط با آنها می توانید از طریق سایت های معتبر و همچنین بازارهای عرضه میوه و صیفی جات اقدام نمایید.