استفاده از لامپ ال ای دی فن دار در اتاق ماشین رونالدو

چراغ‌های کنار تخت، یعنی لامپ‌هایی که در کنار تخت قرار می‌گیرند – اغلب روی میزهای کنار تخت، و در مورد تخت‌های بزرگ به صورت جفت، به طور متقارن در دو طرف تخت، چراغ‌هایی هستند که طبق تعریف، باید چراغ‌هایی ظریف، گرم و دنج باشند.

از این گذشته ، آنها عمدتاً در پایان روز ، هنگامی که ما برای خواب آماده می شویم ، ما را همراهی می کنند و بنابراین نور آنها باید نرم و پراکنده باشد.

هنگام انتخاب لامپ ال ای دی فن دار باید به چه نکاتی توجه کرد؟ آباژور باید لامپ را کاملاً بپوشاند تا نور به چشمان شما آسیب نرساند. بنابراین مهم است که لامپ خیلی بلند نباشد.

 همچنین خوب است که آباژور به گونه ای پروفیل باشد که نور را به سمت پایین هدایت کند. البته اگر دوست دارید قبل از خواب مطالعه کنید، باید چراغی با شخصیت کاملا متفاوت انتخاب کنید. 

لامپ های دیواری آویزان شده در دو طرف پشتی سر یا چراغ های رومیزی شیک – با سایه متحرک و بازوی قابل تنظیم – به عنوان چراغ مطالعه بهترین عملکرد را دارند.

رنگ آباژور را با منسوجات موجود در اتاق خواب روتختی، بالش و پرده مطابقت دهید و مطمئن شوید که لامپ نور گرمی از خود ساطع می کند که باعث آرامش می شود همچنین ارزش دارد به یک دیمر و امکان خاموش کردن راحت لامپ بدون بلند شدن از رختخواب فکر کنید.

یک نمونه عالی از یک چراغ خواب کلاسیک، لامپ لورا است کوچک، ظریف، با پایه تیره و آباژور ساخته شده از پارچه نرم و باکیفیت، برای اتاق خواب هایی که به سبک التقاطی و کلاسیک و همچنین مدرن تزئین شده اند، عالی است. 

پایه شیشه ای گرد و مشکی با آباژورهای استوانه ای مخملی هماهنگ است که نور را پخش و سرکوب می کند و فضایی آرام و آرامش بخش را به فضای داخلی می بخشد. 

رنگ های اصیل، ظریف، غیر معمول و در عین حال فوق العاده شیک و روکش طلایی داخلی آباژورها که نور را به زیبایی منعکس می کند، ظرافتی بی انتها به این لامپ ها می بخشد.