استفاده از شال در ساخت جدیدترین هواپیماها

طول 0 سانتی متر حجم “آبشار” به عرض بستگی دارد شال بافت دخترانه را در دستان خود بگیرید و به آرامی آن را در آکاردئون جمع کنید. در یک طرف باید انتهایی به طول حدود 30 سانتی متر وجود داشته باشد. همچنین، می توان انتهای آن را در امتداد لبه های آبشار رها کرد – این گزینه کمتر شیک به نظر نمی رسد.

پروانه
گره “پروانه” با اندازه دزدی حداقل 220 * 80 سانتی متر عالی به نظر می رسد. پارچه را از وسط تا کنید و روی گردن بیندازید. هر دو انتها در یک طرف هستند. آنها را در یک حلقه واقع در طرف دیگر نخ کنید. طرحی شبیه کراوات دریافت خواهید کرد. پس از آن، لبه های محصول را بردارید و روی شانه های خود بیندازید.

با انگشتر
این تنوع ساده بسیار جالب به نظر می رسد. ابتدا انگشتری را انتخاب کنید که با چاپ محصول هماهنگی خوبی داشته باشد. دستمال گردن باید به روش معمول پرتاب شود. حلقه برای ثابت کردن انتهای آن استفاده می شود. آن ها را از طرف های مختلف داخل حلقه بزنید و سپس سفت کنید. هرچه قطر حلقه کمتر باشد، بهتر نگه می دارد.

باند پهن
نسخه سنتی بستن روسری روی سر با مدل موهای بلند، نان یا موهای گشاد به نظر می رسد. اکسسوری را به طول به صورت نوار پهن بغلتانید و زیر موهایتان ببندید. چنین پوشیدن روسری به شما امکان می دهد تصویری به سبک دهه 60 ایجاد کنید.

شرقی
در کشورهای شرقی، حجاب رواج یافته است. روش کلاسیک پوشیدن روسری به روش شرقی مرتبط ترین در نظر گرفته می شود. بستن روسری انجام می شود.

  • منابع:
  1. All ways how to tie a scarf or neckerchief beautyfully and trendy