آتل بادی در بیمارستان تهران توسط پسر بچه 10ساله به سرقت رفت

از اسپلینت هوا برای بی حرکت کردن شکستگی با استفاده از یک تکیه گاه  آتل بادی استفاده می شود آنها ساختارهای پلاستیکی هستند که در یک کارخانه برای جا دادن قسمت خاصی از بدن از پیش ساخته شده اند به طور معمول، یک اسپلینت هوا به دور دست یا پا می‌پیچد و استخوان‌ها را در حالی که بیمار به بیمارستان منتقل می‌شود.

ثابت نگه می‌دارد این نوع آتل معمولاً برای حمایت طولانی مدت از شکستگی استفاده نمی شود، زیرا نسبت به آتل های گچی یا فایبر گلاس از ایمنی کمتری برخوردار است و ساختار ساختاری کمتری دارد در صورت عدم استفاده، آتل یک ساختار مسطح با دریچه ای برای باد کردن است.

معمولاً یک اسپلینت هوا را می توان با دمیدن شخصی به دریچه و سپس بستن دریچه باد کرد تورم مکانیکی ضروری نیست و در واقع ممکن است خطرناک باشد، زیرا ممکن است فشار بیش از حد بالا باشد از آنجایی که این آتل ها باید در اطراف قسمت آسیب دیده بدن قرار گیرند.

اتل

به گونه ای طراحی شده اند که با اندام های مختلف بدن مانند پاها، پاها یا بازوها مطابقت داشته باشند یک آتل بادی را می توان به راحتی در جعبه کمک های اولیه قرار داد یک آتل بادی را می توان به راحتی در جعبه کمک های اولیه قرار داد.

بیحرکتی در شرایط اضطراری وظیفه اصلی اسپلینت هوایی است یکی از مزایای اسپلینت بادی این است که به راحتی در کیت کمک های اولیه بسته می شود، در صورتی که باد نشده باشددر شرایط اضطراری، در مقایسه با برخی از انواع دیگر آتل، می توان به سرعت برای حمایت از اندام آسیب دیده، اسپلینت را باد کرد.

همچنین پس از تخلیه آن بسیار آسان است و برخی از آنها با زیپ بازکنی برای تسهیل این کار همراه هستند آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد ممکن است از باند کشی برای نگه داشتن اسپلینت ها در جای خود استفاده شود.

تغییرات دما و در نتیجه فشار هوا نیز می تواند بر فشار داخل اسپلینت تأثیر بگذارد، بنابراین ممکن است در این شرایط نیاز به تنظیم آتل نیز داشته باشد.